2014年5月29日木曜日

PACとMALTユーザーガイダンス PAC & User Guidance 2014

 こんにちは、ミスターです。

 Hello, this is MALT.

 PACとユーザーガイダンスが行われました。

 中々会議室を確保できなくてわかりにくい場所になってしまいすみません。

 PAC (Project Assessment Committee?) and the MALT user guidance was held.

 I'm sorry that the place where they were carried on was hard to find.


 永井先生の代理でPACに出席していた山形さんを廊下から盗撮してみました。

 I tried to take a picture of Yamagata-san from the outside of the room secretly.

気づかれた。
He found out.

 ユーザーガイダンスには多くの方に参加していただきました。

 小さめのセミナー室でしたのでいっぱいになってしまい、これまたすみません。

 Many people took part in the guidance.
 As it was held in a small seminar room, it was full of participants. I'm sorry again.



 年代測定室の尾嵜さんに放射性炭素年代測定に関する特別講義をしていただきました。

 We asked Ozaki-san to give the special lecture about radiocarbon dating.


 今年度もがんばりましょう。
 みなさんが良いデータを得られんことを!

 Let's do our best this year too.
 May you obtain the good data!

コメントを投稿