2014年5月30日金曜日

高橋研と合同BBQ BBQ with Takahashi Laboratory

 こんにちは、ミスターです。

 Hello, this is MALT.

 MALTにて、高橋研と合同バーベキューが行われました。

 毎年、暑気払いとして7月くらいに開催していましたが、この時期に行うのも気温がちょうどよく非常に気持ちいい会になりました。

 BBQ party with Takahashi laboratory members was held in MALT.

 We usually hold BBQ party in July to cheer up those who suffer from hot weather, but this season is cool and pleasant.

BGM付き。
With lively BGM.

毎年薄切り肉を焼いていましたが、今回は本場感が満載。
Not slice meats but thic steak. This is BBQ.

宴は遅くまで続けられました。満腹満足。
I'm full and satisfied.

コメントを投稿