2014年3月28日金曜日

Prof.Jean E Moran from CSU gave a lecture in MALT.

こんにちは、ミスターです。
Hello, this is MALT.

おととい、カルフォルニア州立大学のジーン・モラン先生にMALTでセミナーを行って頂きました。
On this Wednesday, Prof. Jean E Moran from CSU East Bay gave a lecture for us in MALT seminar.

タイトルは、「アメリカ西部における水資源管理のための同位体水文学の応用」です。
The title was "Applications of Isotope Hydrology for Water Resources Management in the Western U.S.A."

様々な核種の応用方法についてお話してくださいました。
She told about the various radionuclides used as isotopic tracers.

終了後も活発に議論が行われました。
An active debate was held even after the lecture.

松崎セレクションの柿渋染めの帽子をプレゼントしました。
A cap Kakishibuzome(dyed with persimmon varnish) is resistant to water.
But when washing, bleach is not available.

お忙しい中、貴重な時間をいただきましてありがとうございました!
I sincerely appreciate you visiting MALT despite your busy schedule!

コメントを投稿