2014年3月18日火曜日

It is very hard to pronounce REHSE.

こんにちは、ミスターです。
Hello, this is MALT.

土曜日に『REHSE』による高校生の自主研究活動支援事業の参加高校のみなさんが見学に来てくれました。
Last Saturday, students of high school and national college  who participated a support project by "REHSE(NPO)" visited  MALT.

REHSE (Research for Environment, Health and Safety education) is intended for safety of the laboratory.

見学時間オーバーしてすみませんでした。
Punctuality is the soul of MALT.

日曜日にはそれぞれの学校による発表があったそうですが、どれも素晴らしかったともっぱらの噂です。
On Sunday, the presentation of each each school have been conducted.
Everyone says that they were all amazing.

ちょっとだけ講義もしました。時間オーバーしてすみませんでした。
I gave a simple lecture. Punctuality is the soul of MALT.

明日はAMSシンポジウムがあります。
J-AMS will be held tomorrow.

それに先駆け、東濃の松原さんがMALTにいらっしゃいました。
Today, Mr.Matsubara visited MALT.
He works at Tono Geoscience Center, JAEA.

明日のシンポジウムでもよろしくお願いします。

コメントを投稿