2016年7月18日月曜日

加藤さんもいらっしゃいました。 Kato-san visited MALT.

こんにちは、キングです!

Hello, this is MALT.

昔MALTにいた加藤さんが遊びに来ました。

Kato-san visited MALT.
He was a researcher of MALT until about 10 years ago.

現在はトルコ、トゥビタックマルマラ研究所で働いているそうですが、トルコ大丈夫でしょうか。。。

He is a researcher of TUBITAK MARMARA Research Center now, and on the summer vacation.

さっそくサンプルの整理を手伝わせる。
He helped me sort samples.

平尾さんがセミナーをやってくれました。加藤さんも出席。
Hirao-san gave us the lecture about his study.

ままどおるを配ることに定評のある楠野さん。
Many people participated in that lecture.



...

...



お昼ごはんにMALT御用達の蕎麦屋に行きました。
We had lunch in a Soba restaurant again.

話に花が咲きます。
Ready...

食べるときは無言。
Go!

三宅くんもいました!
Of course, Miyake-kun was also there.

コメントを投稿