2014年7月4日金曜日

The 27th Research Meeting of Tandem Accelerator and Peripheral Technique Thereof

 こんにちは、ミスターです。

 Hello, this is MALT.

 京都大学宇治キャンパスで行われたタンデム研究会に参加してきました。

 We participated in "The 27th Research Meeting of Tandem Accelerator and Peripheral Technique Thereof which was held in Kyoto University Uji Campus.

会場の木質ホールの前で。
In front of the venue.


 中野さんによるMALTの現状についてのプレゼンテーション。 

 車の話はしていないです。

 Nakano-san gave a presentation about the current status of MALT.
 Not about a car.


 伊藤さんの代わりに森田さんがポスター発表をしました。

MALTからは5人が参加しました。

 Motita-san gave a poster-presentation instead of Ito-san.

 5 members of MALT participated.

せっかくなので防災研の松四さんを訪ねましたが不在でした。残念。
We visited Matsushi-san but he was absent.

懇親会はキャンパス内で盛大に開かれました。
A big party was held in Uji Campus.

しこたま呑む人たち。約束通り載せました。
Thank you for providing me good pictures!


 この後、たまたま京都大学エネルギー理工学研究所に異動した門先生と合流しました。

 話に夢中になって写真を撮りそこねてしまった。

 Then, we met Kado-sensei occasionally and went to Kyoto night.
 I was so busy talking that I forget to take a photo.

コメントを投稿