2014年4月11日金曜日

教授就任祝い A party to celebrate the promotion to professor.

 こんばんは、ミスターです。
 Good evening! This is MALT.

 教授就任を祝ってくれるということで、本郷三丁目に足を伸ばして来ました。
 
 14種類の地酒が飲み放題という肝臓も喜ぶステキな居酒屋さんでした。

 We held a party to celebrate the promotion to professor.
 At a bar where we went, we could drink 14 kinds of sake as much as we like, so my liver screamed.


 参加者の皆さんと。既にだいぶ酔っています。
 他に三宅くんからオサレコーヒーメーカーをもらいました。

 We have already been saturated with alcohol.
 I got the stylish coffee maker from Mr. Miyake.


 森田さんと昔話で盛り上がりました。お互い丸くなったものです。

 We enjoyed talking over the old days.


 ベロンベロンで闇の中に消えていくおじさんたち。とは言ってもまだ9時前です。みなさん一応ちゃんと帰ることができたようで何よりでした。

 They are the MALT Big Four. Let's go again!

コメントを投稿