2021年2月9日火曜日

2020年のできごと1 What happened in 2020? - install a new compressor- 

お久しぶりでございます。

Hello, this is MALT.


2020年の投稿がたったの3回という体たらく。不甲斐ないことです。

This is the first upload this year and 4 months since the last one.


特にイベントも大きな事故も無く粛々と過ごした一年でしたが、それでもいくらか珍しいできごとがありました。いくつかご報告いたします。

We didn't have any remarkable events or troubles (neither BBQ party nor pellet chain break,) but there were some unusual tasks.


パンデミック前、平和だった頃のツーショット
This photo was taken before pandemic.


まずは、絶縁ガス操作装置のコンプレッサーが4月にようやく更新されました。

A new compressor for insulation gas handling unit was installed in April.


バキバキに壊れていたコンプレッサー
compressor with "serious visceral injury"

...

...


コンプレッサーが壊れたのが2018年11月のことで、更新まで1年5ヶ月かかりました。

It took a year and 5 month to install a new compressor from ordering.


タンデムのクレーンで荷降ろし
We didn't have enough money to rent a crane car.

簡易橋形クレーン
Portable bridge crane

新品のコンプレッサー。大事に使おう!
As expensive as CX-8


これによって、絶縁ガス抜き放題、加速器タンク開け放題になりました!

いまのところ緊急で開けなければならないトラブルは起きてはいませんが......

We can open the accelerator tank anytime.

Of course, it is always best to have no trouble...

コメントを投稿