2019年4月24日水曜日

Newcomers! 歓迎会 Welcome party.

お久しぶりです、ミスターMALTこと松崎浩之です。
Hello, this is MALT.

新年度になりまして、今年もMALTに新メンバーがやってきました。
New members joined MALT this month.

修士1年生の谷井くんと、特任研究員の宮田さんです。
Tany-kun is a student of Matsuzaki laboratory and Miyata-san is a project researcher of MALT.

というわけで、さっそく根津にある中華料理屋で歓迎会を行いました。
We held a welcome party at Chinese restaurant near MALT.

珍しく食べ飲み放題でした。
All you can eat and drink!

緊張のためか重い空気のように見えますが、この後・・・。
It looks a little awkward with tension.



...

...



多分いい感じに酔いが回ってきたのでしょうか、急に全員が笑顔で溢れました。
As more people participated, we got relaxed and smiling.

盛り上がりに欠けるビフォー。
Tense atmosphere at first.

アフター。
Beers ease our tension.

やや盛り上がりすぎ。
Casual atmosphere at last. 

これからよろしくお願いします!
Good luck and enjoy your MALT life!

コメントを投稿