2015年12月30日水曜日

忘年会2015 MALT year-end party 2015

 続きましてミスターです。
 Hello again, this is MALT.

 セミナーの後はMALT忘年会が開催されました。
 After Christmas seminar, MALT year-end party was held.


色んな物を祝した忘年会(ポロリはなかった)。
This party was to celebrate various things.


今年の参加者は20人くらいだったようです。
About 20 people joined it.




...





 毛さんのピータン粥(中国)や、エンジェルくんのチキンアドボ(フィリピン)など、国際色豊かな料理が並びました。
 International dishes were served such as Chinese pitan rice gruel made by Mao-san and Filipino Chikin'adobo by Angel-kun.


今年も高橋研の方々が参加してくれました。
Takahashi's labo members participated this year too.


(一部の方にはお馴染みの)寺井隆幸先生による記念撮影。
Terai-sensei took pictures.


記念撮影されてる方を記念撮影1。
This photo was taken by people that had been taken. 


記念撮影されてる方を記念撮影2。
Good smiles.


長谷川先生と橋本さんも来てくれました。
Hasegawa-sensei and Hashimoto-san also participated.


こちらも一部の方には恒例、ジャンピング一本締め。
Jumping Ippon-jime.






...

コメントを投稿