2015年7月29日水曜日

MALT tour for The Maintenance Science Summer School

こんにちは、ミスターです。

Hello, this is MALT.

原子力国際専攻の保全科学サマースクールなるものが開催中です。

そのプログラムの目玉(自称)としてMALT見学会が行われました。

The Maintenance Science Summer School is being held by Department of Nuclear Engineering and Management.

MALT tour was held as one of its program.









引率の先生含めて24名様ご案内、MALTメンバー総出でおもてなししました。

色んな言語圏の方がいらっしゃったので英語、日本語、中国語の3ヶ国語での説明に挑戦。

24 visitors participated, then the whole MALT cooperated with the tour.

In this time, we conducted in English, Japanese and Chinese. 


中小司氏による英語解説。相変わらずペラペラです。


マオさんが中国語ペラペラでびっくりしました。


三宅くんが日本語ペラペラでしたが、びっくりしませんでした。

コメントを投稿